۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۲۰۹۰
رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نشست مجازی گرامیداشت شهدای محور مقاومت با عنوان «مکتب سلیمانی و ارتقای قدرت نرم جمهوری اسلامی» خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی‌اصغر کاراندیش با اشاره به جایگاه پدافند غیرعامل فرهنگی در کاهش آسیب‌پذیری‌ها و مصون‌سازی جامعه،  گفت: در راستای سیاست‌های اجرایی پدافند غیرعامل و منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر این نشست مجازی برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در این نشست سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی دبیر کمیته دائمی و رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به ایراد سخنرانی با موضوع «مکتب سلیمانی و ارتقای قدرت نرم جمهوری اسلامی» می‌پردازد.
 
رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: این مراسم روز سه‌شنبه(۱۶‌دی‌ماه) از ساعت ۱۱ در وزارت‌خانه متبوع با حضور مدیران کل معاونت‌های ستادی، نمایندگان سازمان‌های تابعه، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، معاونین و روسای ادارات شهرستان‌های مربوطه (به صورت وبیناری) برگزار می‌شود.
 
کاراندیش یادآور شد: علاقمندان می‌توانند این برنامه را از طریق سایت پایداری ملی به نشانی www.paydarymelli.ir به صورت زنده تماشا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر