۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۱۸۵۸
رییس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی درگذشت علی اصغر زارعی را تسلیت گفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌‌های مجلس شورای اسلامی، دکتر علیرضا زاکانی رییس این مرکز طی پیامی عروج علی‌اصغر زارعی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور و نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

انا لله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

عروج دوست، همکار سابق و همراه عزیز سردار دکتر علی اصغر زارعی جانباز روزهای حماسه و دفاع موجب تاثر و تالم خاطر فراوان گردید.

مجاهدات‌های علمی و عملی ایشان در دوران دفاع مقدس و اقدامات ماندگاری همچون بنیانگذاری فاوا و جنگال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز پیروزی‌های چشمگیر در روزهای جنگ تحمیلی و امتداد آن در پیشرفت و توسعه فنی این نهاد مقدس تا به امروز بود که مدال افتخاری بر سینه آن عزیز است. شهادت و مجاهدت در بسیج اساتید از دیگر افتخارات زرین ایشان بود که رشد و نمو آن در سال‌های اخیر و در عرصه‌های علمی و فناوری کشور به عینه مشهود است.

و اما روزهای همکاری با ایشان در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی،‌ یادآور روزهای تلخ و شیرین در خانه ملت است. اشک‌های مومنانه و مشفقانه ایشان در روز تصویب برجام، چراغی روشن از نور بصیرت و خط سیری از مسیر ولایتمداری در عرصه خدمت و قانونگذاری بود که به حق تبلور روشنی از آینده امروز ایران اسلامی و مشکلات بروز یافته از آن روز بود.

اینجانب عروج این همکار و همراه متعهد، صادق و دلسوز نظام، ملت و انقلاب و سرباز ولایت را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله)،‌ بیت مکرم ایشان و تمامی دلسوزان کشور تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی، همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اخوی شهید ایشان و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر