۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۱۶۳۰
در پی بروز برخی حوادث و در راستای پیگیری اقدامات مربوط به ارتقای مسائل ایمنی ، بهداشت ومحیط زیست درفضاهای کارگاهی خطوط مترو، مدیر عامل شرکت مترو طی جلسه فوق العاده کمیته مدیریت بحران ، پدافند غیرعامل وHSE با حضور مجریان و مشاوران خطوط، به بررسی علل سوانح اخیر پرداخته و تصمیمات مقتضی به منظور افزایش ضریب ایمنی کار و جلوگیری حداکثری از تکرار حوادث اینچنینی اتخاذ شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از برنا؛ در این جلسه گزارشی از دلایل وقوع حوادث به همراه پیش بینی تمهیدات و راهکارهای لازم به منظور ممانعت از تکرار سوانح اخیر ارائه شد. همچنین مقرر شد با توجه به انتخاب مشاور جهت استقرار سامانه HSE-MS  و ایجاد پرتال پایش به همراه داشبورد HSE  در شرکت مترو، علاوه بر نظارت بیشتر بر ضوابط ایمنی مربوط به احداث خطوط و ایستگاه ها ، گزارش مستمر و دوره ای از نحوه عملکرد واحد ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در پروژه ها تهیه و ارائه شود .

مصوبه دیگر جلسه مذکور ، ابلاغ آیین نامه اجرایی الزامات مسائل ایمنی ، بهداشت و محیط زیست جهت اجرای دقیق به پیمانکاران با توجه به روش اجرایی مدیریت – کنترل مدارک و مستندات ، بازنگری و مدیریت تغییر و در نهایت اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه بود .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر