۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۶۱۵۳۶
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری توجه به موضوع پدافند غیر عامل را باعث کاهش آسیب ها وتهدیدات در حوزه ارتباطات استان اعلام کرد .
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری، مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در رزمایش پدافند غیرعامل که با حضور جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مرتضی سقایی مدیر ارتباطات زیر ساخت و کلیه اعضا پدافند غیر عامل ارتباطات استان برگزار شد.

 ضمن تشکر از حضور فعالانه مسئولین و اعضا پدافند غیر عامل در این رزمایش، از همراهی و مساعدت های کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در راستای پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل تقدیر و خواستار همکاری فی مابین کارگروه های پدافندی و برگزاری مانورهای مشتنرکی با حضور ادارات مختلفی در سطح استان شد و برگزاری چنین مانورهای بزرگی را باعث شناسایی نقاط ضعف و قوت پدافندی هر دستگاه دانست . 

 وی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری رزمایش گفت: رزمایش پدافند غیر عامل در حوزه ارتباطات با قطع ارتباط در دو واحد تغذیه نیرو و شبکه کابل فیبرنوری انجام و این مانور با حضور فعال کارکنان انجام و دستاوردهای زیادی برای تقویت زیر ساختهای ارتباطی در استان خواهد داشت .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر