۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۶۱۴۷۶
وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد
وزیر راه و شهرسازی بر استمرار نوسازی ناوگان ریلی و جاده ای تاکید کرد و گفت: پایداری در شرایط غیرمتعارف، خروجی پدافند غیرعامل است و انتظار می رود تا آسیب پذیری به صفر برسد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ضمن اظهار رضایت از اقدامات انجام شده در حوزه معاونت حمل و نقل در موضوع پدافند غیرعامل، گفت: پدافند غیرعامل موضوعی ضروری و موردتاکید وزارتخانه است که به منظور مصون سازی، کاهش و حذف آسیب پذیری پیگیری می شود.

وزیر راه و شهرسازی ضمن سپاسگزاری از معاون حمل و نقل وزارتخانه و مجموعه همکاران آن بخش، افزود: انتظار است با توجه به اهمیت موضوع، تمامی شرکت ها و سازمان های تابعه و همچنین ستاد وزارتخانه در موضوع الزامات پدافند غیرعامل، کوتاهی و غفلت نکنند.

عضو کابینه دولت دوازدهم کسب رتبه برتر وزارت راه و شهرسازی را در سال جاری در حوزه پدافند غیرعامل، محصول پیگیری شایسته معاونت حمل و نقل و همکاری تمامی ارکان وزارتخانه برشمرد و توضیح داد: تمامی قطعات و سیستم های سخت افزاری در آزمایشگاه های ذی صلاح تاییدیه صلاحیت قطعات را دریافت کرده و سپس اقدام به استفاده کنند.

اسلامی تصریح کرد: پایداری در شرایط غیرمتعارف، خروجی پدافند غیرعامل است و انتظار می رود تا آسیب پذیری به صفر برسد.

بنا بر اعلام معاونت حمل و نقل، وزارت راه و شهرسازی در حوزه پدافند غیرعامل در وزارتخانه در سال ۹۷، رتبه ۲۳ ، در سال ۹۸ رتبه ۱۹ و امسال رتبه نخست را کسب کرد.

وی همچنین در ادامه در خصوص راهکارهای وزارتخانه برای ارتقای کیفیت هوا و هوای پاک، گفت: وزارتخانه در تمامی مدهای حمل و نقل، اقدام به نوسازی ناوگان کند. برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که مصرف سوخت کمترو مسافت کوتاهتر ملاک عمل قرار بگیرد. 

وزیر راه و شهرسازی اقدام مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را در خصوص کاهش مصرف سیمان مناسب خواند و تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، و راه آهن جمهوری اسلامی ایران، نوسازی ناوگان جاده ای و ریلی را استمرار دهد که در اینباره، وزارت نفت کاملا هماهنگ است و همکاری لازم را دارد.

عضو کابینه دولت دوازدهم بر ارتقای بهره وری تاکید کرد و افزود: بهره وری نماد حرکت مدیران است. از مجموعه وزارت راه و شهرسازی انتظار دارم تا پیوند خبره گی و نخبگی را ایجاد کنند، همانند آنچه در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن ایجاد شده و در حال انجام است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر