۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۶۱۴۶۹
رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: در سال گذشته بیش از شش هزار نفر ساعت آموزش پدافند غیرعامل در این مجتمع گازی اجرا شده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از باشگاه خبرنگازان مشهد، به نقل از سید اسماعیل قادری رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ، گفت: پالایشگاه خانگیران به عنوان حیاتی‌ترین مجتمع صنعتی در شمال و شمال شرق کشور نقش مهمی در تولید انرژی دارد لذا آموزش‌های پدافند غیرعامل برای سه گروه کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری شاغل در مجموعه در طول سال برگزار می‌ شود.

او افزود: بر اساس مقررات و شیوه نامه‌های اجرایی کلاس‌های آموزشی پدافند غیرعامل طی سالیان گذشته در این مجتمع گازی برنامه ریزی و اجرایی شده است که در طول سال ۹۸ میزان شش هزار و ۴۲۶ نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شده است.

رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور و با هدف سلامت هرچه بیشتر کارکنان شاغل، دوره‌های آموزشی از حضوری به غیرحضوری تغییر یافته و از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود که طی چهار دوره امسال یک هزار و ۷۷۶ نفر ساعت دوره پدافند غیرعامل تاکنون برگزار شده است.

قادری بیان کرد: همچنین یک دوره مدیریت واکنش در شرایط اضطراری به میزان ۴۳۲ نفر ساعت برای کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری و یک دوره پدافند غیرعامل ویژه مسئولین ارشد پالایشگاه برگزار شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر