۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۱۴۵۹
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت ملی حفاری گفت: در نکوداشت هفته پدافند غیرعامل از سوی این شرکت با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی، اقدام‌های آموزشی عملی و تئوری در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سعید قربانی با اشاره به اینکه نکوداشت هفته پدافند غیرعامل امسال از پنجم تا دوازدهم آبان‌ماه برگزار شد، عنوان کرد: برنامه‌های این هفته در چارچوب ابلاغ شیوه‌نامه‌های اجرایی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان و مدیریت اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران اجرایی شد.

وی افزود: در این ارتباط با هماهنگی‌های میان مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (اچ‌اس‌یی)، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت با بخش‌های عملیاتی، پشتیبانی و ستادی، فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی تخصصی مرتبط با این مبحث به اجرا گذاشته شد.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: نصب بنر با موضوع بیانات مقام معظم رهبری درباره پدافندغیرعامل و همچنین در سربرگ نامه‌های اداری درون و برون سازمانی و انتشار عناوین روزهای نکوداشت هفته پدافند غیرعامل مطابق با دستورعمل ابلاغی در سامانه مکاتبات اداری از اقدام‌های انجام شده به این مناسبت بوده است.

قربانی تصریح کرد: انجام رزمایش و تمرین شرایط اضطراری در دستگاه‌های حفاری در مناطق عملیاتی و برگزاری رزمایش در حوزه سایبری از دیگر برنامه‌های این هفته بود.

وی افزود: آماده به‌کار بودن همه دیزل ژنراتورهای اضطراری و متصدیان مربوط مستقر در ساختمان‌های اداری، کارگاه‌ها و تأسیسات برای برگزاری رزمایش از دیگر برنامه‌های این هفته بود.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: یکی از اقدام‌های مورد اهتمام در این هفته برگزاری دوره‌های آموزشی با سرفصل اصول و مبانی پدافند غیرعامل بود که هر ساله در تقویم آموزشی از سوی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت با همکاری این مدیریت اجرایی می‌شود که با توجه به پروتکل‌های بهداشتی مربوط به شیوع بیماری کووید- 19 و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، برگزاری این دوره‌ها به زمان مناسب دیگری موکول شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر