۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۱۴۵۸
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به تهدیدات هوشمند دشمن در عرصه های مختلف هنری، فرهنگی، عقیدتی، سیاسی، سایبری و نظامی گفت: نوع آموزش های دفاعی ما نیز باید متناسب با تهدید؛ هوشمندانه طراحی شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب آثار نقاشی دانش آموزان دختر و پسر استان در هفته پدافند غیرعامل تصریح کرد: در این کتاب آثار منتخب 40 دانش آموز دخترو پسر دوره های مختلف تحصیلی در قطع خشتی  چاپ شده است.

وی؛ اضافه کرد: در حالی‌که دشمن تمامی ظرفیت‌های خود را برای اعمال تهدیدات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار بسته است، ما نیز باید دفاع همه‌جانبه را دستور کار خود قرار داده و با ارائه ی آموزش های هدفمند دانش آموزانی توانمند در مقابل انواع تهدیدات دشمن تربیت نموده و تحویل جامعه ی ایران اسلامی نماییم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر رعایت اصل خود مراقبتی در پدافند غیر عامل تأکید کرد و ادامه داد: در عصر حاضر که تهدیدات متنوع شده و تغییر یافته است، دفاع همه‌جانبه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در برابر تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم دشمن است.

به گفته واقعی، امروز نظام سلطه به رهبری آمریکا  از عملی ساختن اقدام سخت علیه کشورمان عاجز مانده، از این رو تمام ظرفیت‌های خود در دو حوزه نیمه‌سخت همچون تهدیدات امنیتی و حوزه جنگ نرم را به کار گرفته است و این تهدیدات در ابعاد گوناگون تحریم اقتصادی، فرهنگی، دارویی و جنگ های نیابتی با استفاده از مزدوران تربیت شده نمود پیدا می کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر