۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۱۴۵۵
هم زمان با هفته پدافند غیرعامل سردار مطیعی، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، با هدف ارزیابی و میزان آمادگی در برابر وقوع حوادث غیر مترقبه و تهدیدات سایبری، از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.
بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
به گزارش پایداری ملی، جانشین و مشاور مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: در این بازدید، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای افزایش ضریب ایمنی ایستگاه های ورودی و خروجی گاز در استان برای مقابله با وقوع حوادث غیرمترقبه و برنامه های حفاظتی بکار گرفته شده در برابر تهدیدات سایبری ارائه گردید.

وی همچنین افزود: در طول این برنامه، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از مرکز دیسپچینگ و سامانه های مانیتورینگ، تجهیزات فن آوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز بازدید به عمل آورده و مدیران و کارشناسان ذیربط توضیحاتی از نحوه پایش وضعیت جریان گاز و نیز عملکرد تجهیزات مورد استفاده به منظور آمادگی درقبال وقوع حوادث غیرمترقبه و جلوگیری از حملات سایبری را ارائه دادند.

در پایان این بازدید، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و هیات همراه از اقدامات انجام شده توسط شرکت گاز استان را در قالب دستورالعمل ها و برنامه های پدافند غیرعامل، تقدیر نموده و این اقدامات را  مثبت ارزیابی نمود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر