۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۱۴۳۹
برگزاری دوره ی آموزشی پدافند غیرعامل به مدت 12 ساعت با ویژگی عمومی به شیوه ی الکترونیکی
به گزارش پایداری ملی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام ،در راستای دانش افزایی و ارتقای سطح علمی همکاران محترم فرهنگی و به مناسبت فرارسیدن هفته ی پدافند غیرعامل، دوره ی آموزشی پدافند غیرعامل با کد 93601820 به مدت 12 ساعت با ویژگی عمومی به شیوه ی الکترونیکی برای کلیه ی نیروهای شاغل در واحدهای آموزشی و اداری سطح استان درآبان ماه سال جاری برگزار می شود.

در راستای دانش افزایی و ارتقای سطح علمی همکاران محترم فرهنگی و به مناسبت فرارسیدن هفته ی پدافند غیرعامل، دوره ی آموزشی پدافند غیرعامل با کد 93601820 به مدت 12 ساعت با ویژگی عمومی به شیوه ی الکترونیکی برای کلیه ی نیروهای شاغل در واحدهای آموزشی و اداری سطح استان درآبان ماه سال جاری برگزار می شود. افراد متقاضی می توانند با توجه به توضیحات ارائه شده در دوره ثبت نام نمایند.

توضیحات :
1-  متقاضیان شرکت در دوره می بایست از تاریخ 12/08/99 لغایت 21/08/99 به سامانه ltms مراجعه نموده و در کلاس مربوط به شهرستان/ منطقه محل خدمت خود ثبت نام نمایند. بدیهی است پس از تاریخ مذکور، امکان ثبت نام وجود ندارد.

2- فایلpdf  منبع آموزشی دوره  در قسمت دوره های ثبت نام شده (  ورود به کلاس - محتوای دوره ) قابل مشاهده و دانلود است. ضمناً  در سایت اطلاع رسانی اداره کل متبوع به آدرس http://ilam.medu.ir قسمت اطلاعیه ها نیز قابل دریافت می باشد.

3- آزمون پایان دوره شامل 20 سئوال چند گزینه ای  و زمان پاسخگویی20 دقیقه می باشد.

4-  ملاک قبولی در دوره کسب نمره حداقل 12 می باشد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر