۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۶۱۴۳۲
در دیدار سردار جلالی و تولیت آستان قدس رضوی مطرح شد
سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این دیدار با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های آستان قدس رضوی در جهت حفظ و ارتقای سلامت و امنیت زائران و توجه به اصول پدافند غیرعامل اظهار داشت: آستان قدس رضوی به‌عنوان یک دارایی منحصر به فرد ملی و معنوی شناخته می شود که حفاظت از آن وظیفه همه ما است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اثرات دعا، معنویت و سبک زندگی اسلامی در آرامش بخشی به بیماران و تسریع در روند بهبودی آنان تصریح کرد: در شرایطی که بیماری کرونا، درمان و واکسن ندارد، رعایت موارد بهداشتی با توجه سفارشات دینی و مراقبت های بهداشتی و سبک زندگی بر مبنای سیره ائمه اطهار(ع)، می‌تواند کمک شایانی به فرآیند مقابله با کرونا نماید.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان پدافند غیرعامل کشور و آستان قدس رضوی ابراز امیدواری کرد که هرچه سریعتر اقدامات لازم برای عملیاتی شدن این تفاهمنامه انجام شود.

سردار دکتر جلالی خاطرنشان کرد: این تفاهمنامه باید منجر به تشکیل کارگروه‌های مشترک و تدوین برنامه‌های عملیاتی شود. قطعا بعد از احصای آسیب‌پذیری‌ها، تهیه برنامه‌های عملیاتی موضوع آموزش، تجهیز و رزمایش‌های دوره‌ای باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور متذکر شد: این سازمان آمادگی دارد در کلیه مراحل اجرای این تفاهمنامه، نهایت همکاری و مساعدت را با آستان قدس رضوی داشته باشد.

آمادگی کامل آستان قدس رضوی برای اجرای برنامه‌ها و الزامات پدافند غیرعامل

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار با تشکر از اقدامات سازمان پدافند غیرعامل کشور و کمک ها و همیاری این سازمان با آستان قدس رضوی اظهار داشت: آستان قدس رضوی آمادگی کامل خود را در جهت به کارگیری الزامات پدافند غیرعامل و ارتقای سطح ایمنی و امنیت زائران رضوی اعلام می‌دارد. ما برنامه‌های مبتنی بر رعایت الزامات پدافند غیرعامل را عملیاتی کرده و هیچ سستی در این زمینه نمی‌پذیریم.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی با بیان اینکه دشمن، اقدامات خصمانه خود را در حوزه اقتصاد و فرهنگ متمرکز کرده است که رهبر معظم انقلاب از مدتها قبل نسبت به آن هشدار داده بود، تصریح کرد: سازمان پدافند غیرعامل کشور باید مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری اقدامات لازم را جهت احصای آسیب پذیری‌ها در حوزه‌های مختلف اجرایی کند.

وی تصریح کرد: سازمان پدافند غیرعامل کشور باید با تلاشی خستگی ناپذیر، آسیب‌پذیری‌ها را به مسئولان گوشزد کند و متذکر شود تا حساسیت به این مسائل در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در نظر گرفته شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر