۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۶۱۴۲۴
مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، مانور اقتدار ۳ با مشارکت کلیه ادارات امدادی و سپاه در نیروگاه شهید سلیمی نکا اجرایی شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از شبستان، محسن نعمتی، مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا اظهار کرد: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل ، مانور اقتدار 3 با مشارکت کلیه ادارات امدادی و سپاه در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد.

مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا افزود: اهداف این مانور با موضوع حمله هوایی دشمن فرضی و چگونگی مقابله با بحران و ارتقای توانمندی و آمادگی برای مدیریت بحران، انسجام بخشی سازمان ها و ادارات و افزایش توان و سرعت عمل گروه های عمل کننده اعم از درون و برون سازمانی است.

وی گفت: در این مانور آموزش های لازم در شرایط حمله هوایی دشمن از جمله ترک محل کار و رفتن به جان پناه و اماکن امن، خروج اضطراری و راه اندازی واحد سیکل ترکیبی، ترمیم لوله و برقراری جریان گاز، ترمیم کابل های برق و خطوط ارتباطی آسیب دیده، بازگشایی معابر، اطفای حریق از جمله مانورها یانجام شده بوده است.

نعمتی در پایان یادآور شد: احداث جاده فرعی، جلوگیری از نشت مواد شیمیایی، امداد و نجات و انتقال مصدومین، پاکسازی و امحای بمب های گرافیتی در محل پست برق و حراست از دیگر برنامه های مانور در نیروگاه نکا بود که برای برقراری امنیت اجرایی شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر