۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۶۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت زیرساخت مطرح کرد؛
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فنی و زیربنایی حوزه ارتباطات، اهمیت پیوست پدافند غیرعامل را به‌عنوان یک الزام مدنظر قرار دادیم.
به گزارش پایداری ملی به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، حمید فتاحی در مراسم آنلاین هفته پدافند غیرعامل در جمع مدیران ستادی و استانی شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: یکی از مبانی و زیربناهای اصلی استقلال در فضای مجازی و زیرساخت های ارتباطی کشور توجه به اهمیت پدافند غیرعامل است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه حوزه ارتباطات به عنوان مبنای همه امور، به تأثیرگذارترین بخش فعالیت‌ها در تمامی ابعاد زندگی تبدیل شده است .

معاون وزیر ارتباطات افزود: حوزه ارتباطات موضوع مهمی است و همه بار کشور در این شرایط سخت کرونایی برعهده‌ ارتباطات و فناوری اطلاعات است. چنانچه می‌بینید ما توانستیم با شرایط سخت بیماری کرونا سربلند باشیم و به خوبی رسالت خود را در تامین پهنای باند برای رفع نیازهای آموزشی ایفا کنیم.

فتاحی اضافه کرد: ما خوشبختانه توانسته ایم بسیاری از نیازمندی‌های ارتباطی را چه در داخل کشور و چه در ارتباطات بین‌الملل به رغم همه تحریم‌های ظالمانه مدیریت کنیم و سرویس‌های مطلوب ارائه بدهیم و حتی پیش‌بینی ظرفیت مازاد داشته باشیم که این خود نگاه پدافندی است .

وی افزود: خیلی از بحران‌ها و موضوعات طبیعی مانند سیل، زلزله و سایر موضوعاتی می‌توانند در فرآیندهای ارتباطی اخلال ایجاد کنند که باید برای مقابله و جلوگیری از آن تدابیر پدافندی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به تجربه موفق این شرکت در مقابله با بحران های طبیعی بخصوص در شروع سال ۹۸ بر شناسایی نقاط آسیب پذیر توسط مدیریت استانها و انعکاس آن به مرکز جهت اتخاذ تدابیر تاکید کرد .

فتاحی گفت:  خوشبختانه در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فنی و زیربنایی، اهمیت پیوست پدافند غیرعامل را به‌عنوان یک الزام مدنظر قرار دادیم که این موضوع می‌تواند بسیاری از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را برای رفع بحران برطرف کند.

وی با تاکید مجدد بر اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات زیرساخت خواستار احصاء مشکلات و دغدغه‌های زیرساخت توسط ارتباطات استانی همراه با ارائه راهکارها و تدابیر برای رفع تبعات جبران‌ناپذیر بحران در این حوزه شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر