۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۱۳۹۱
رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر مطرح کرد
رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفت: از یک سوی سرعت در تحول مفاهیم دانشی پدافند غیرعامل و از سوی دیگر تحول جدی در ماهیت تهدیدات، این ضرورت را ایجاب کرده است که ما یک رویکرد فعالانه و پویا را در مقابل تهدیدات و تولید علم بومی در حوزه پدافند غیرعامل در دستور کار قرار دهیم.
به گزارش پایداری ملی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، نشست ویدئوکنفرانسی دانش‌آموختگان پدافند غيرعامل و آئین رونمایی از سامانه آموزش مجازی پدافند غیرعامل با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، رئیس دانشگاه مالک اشتر و مسئولان، اساتید، پژوهشگران و دانش‌آموختگان پدافند غیرعامل پیش از ظهر امروز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شد.

دکتر ابوطالب شفقت رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر در  این نشست با تقدیر از سازمان پدافند غیرعامل کشور به جهت حمایت‌ها از دانشگاه صنعتی مالک اشتر اظهار داشت: تجربه نشان داده است که پدافند غیرعامل یک مسئله جدی، مستمر و همیشگی است.

وی ادامه داد: از یک سوی سرعت در تحول مفاهیم دانشی پدافند غیرعامل و از سوی دیگر تحول جدی در ماهیت تهدیدات، این ضرورت را ایجاب کرده است که ما یک رویکرد فعالانه و پویا را در مقابل تهدیدات و تولید علم بومی در حوزه پدافند غیرعامل در دستور کار قرار دهیم.

شفقت با بیان اینکه دانشگاه صنعتی مالک اشتر خوشبختانه ساختارهای خوبی را در زمینه پدافند غیرعامل راه اندازی کرده است، افزود: این ساختار هم در تهران و هم در استانها روزبه روز در حال تقویت است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه مالک اشتر به عنوان محور تولید دانش پدافند غیرعامل شناخته شده و از طرف دستگاه های اجرایی هم مطالبات و درخواست های بسیاری برای اتخاذ تدابیر و الزامات پدافند غیرعامل به روش علمی ایجاد شده است.

به گفته رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر، کشور در حوزه پدافند غیرعامل در حال حرکت است و مسئله پدافند غیرعامل امروز در کشور، جاری و ساری است.

شفقت خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم زحمات و دلسوزی‌های، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برای ساختار سازی و نهادینه کردن مفاهیم پدافند غیرعامل در کشور به تدریج در حال به ثمرنشستن است و امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد دستاوردهای چشمگیری در این زمینه باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر