۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۱۳۵۲
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خبر داد:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از افتتاح مخزن پیش‌ساخته آب شهر خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایسنا، حمیدرضا کرم‌وند، هشتم آبان‌ماه طی مراسمی در چهارمین روز از هفته پدافند غیرعامل که با حضور استاندار لرستان، معاون سیاسی استاندار، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، اظهار کرد: امروز از تجهیزات و وسایل خریداری شده شرکت آب و فاضلاب رونمایی شد و همچنین یک باب مخزن پیش‌ساخته در شهر خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: این وسایل و تجهیزات شامل یک دستگاه الکترولیز نمک طعام برای تولید آب ژاول، هشت دستگاه سامانه پایش کلر و کدورت آنلاین، ۲۴ دستگاه سامانه آب ژاول، یک دستگاه بسته‌بندی آب به‌صورت لیوانی، ۱۳ دستگاه کامیونت تانکر، یک دستگاه کامیونت امداد و تعمیرات، ۱۶ دستگاه پمپ خودمکش فاضلاب، چهار دستگاه دیزل ژنراتور سیار، اقدامات امنیت سایبری، اقدامات تامینی حفاظتی شامل دوربین‌های مداربسته، دزدگیر و تامین روشنایی اماکن شرکت و... هستند.

کرموند گزارشی از اقدامات انجام‌شده شرکت آب و فاضلاب برای مقابله با حوادث احتمالی، تمهیدات درنظر گرفته شده برای شرایط بحرانی و همچنین برنامه‌های این شرکت برای شش ماهه دوم سال ارائه کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر