۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۱۳۳۵
پیام سردار جلالی به فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا
سردار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی انتصاب دکتر رحمانی فضلی را به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تبریک گفت.
به گزارش پایداری ملی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر جناب اقای دکتر رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور 
 
انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پس از تدبیر مقام معظم رهبری موجب خرسندی اینجانب گردید.

سازوکار قرارگاه پدافند زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور از ابتدای آغاز شیوع ویروس کرونا بر این مهم تاکید داشت که وزارت کشور با توجه به ساختارسازی چند ساله در حوزه فرماندهی مقابله با بحران های غیرطبیعی توانایی بسیار بالایی برای ایجاد یک رویه واحد و پویا برای مقابله با شیوع این ویروس دارد.

بر این باوریم با توجه به فقدان درمان و واکسن مشخص برای بیماری کرونا در شرایط فعلی نیز استراتژی مدیریتی مقابله با شیوع ویروس کرونا باید از «درمان‌محوری» به «بهداشت‌محوری» با تاکید بر نظم و انسجام عمومی تغییر کند تا بار «درمان محوری» از روی دوش پزشکان و پرستارانی که از ابتدای شیوع کرونا، جانانه و مجاهدانه با ايثاری همه جانبه سلامت خود را برای نجات جان بیماران به خطر انداختند، برداشته شود. این مهم می‌تواند از طریق توان وزارت محترم کشور، ساختار قرارگاه پدافند زیستی کشور در مرکز و استان‌ها و نظام عملیات پدافند زیستی محقق گردد.

مجددا آمادگی مجموعه سازمان پدافند غیرعامل کشور برای هر نوع همکاری با قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا را اعلام داشته و از خداوند منان برای جنابعالی و مجموعه همکاران توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتیبانی از مدافعان سلامت در مسیر حفاظت از مردم را خواستاریم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر