۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۱۳۱۲
۳۲ واحد نانوایی در شهرستان مرزی بندر آستارا به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، پخت نان با سوخت دوم را تمرین کردند و آمادگی آنها برای تامین اضطراری نان، از سوی مسئولان ارزیابی شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا روز سه شنبه در حین رزمایش نانوایی ها در بخش مرکزی این شهرستان گفت: ۳۲ نانوایی در این رزمایش از گازوئیل و برق بجای گاز برای پخت نان استفاده کردند و این رزمایش با مشارکت ادارات گاز، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، شرکت نفت، واحد آتش نشانی و اتاق اصناف برگزار شد.

محسن آهنی افزود: ضرورت پخت اضطراری نان در صورت قطع احتمالی گاز، به نانوایان دارای منبع و مشعل گازوئیل و برق اعلام شده و با این رزمایش، سرعت عمل و قابلیت کار آنها ارزیابی شد.

وی ادامه داد: پنج واحد نانوایی در یک سال گذشته به سوخت جایگزین مجهز شده و تعداد نانوایی های دوگانه و سه گانه سوز این شهرستان به ۳۲ واحد رسیده است.

آهنی یادآور شد: نصب تابلو ایام تعطیل و ساعات پخت، پرهیز از تعطیلی خودسرانه، استفاده از ترازوی دیجیتال، کاهش مصرف نمک و حذف جوش شیرین و تکریم ارباب رجوع در نانوایی ها باید رعایت شود. 

پنجم تا دوازدهم آبان ماه هفته پدافند غیرعامل است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۲۴۰ واحد نانوایی در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر