۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۶۱۳۰۶
رییس مرکز اورژانس تهران با ارسال پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت.
 پیمان صابریان رییس مرکز اورژانس تهران با ارسال پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی): پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود.

با توجه به رشد و گسترش روز افزون دامنه‌های اثر گذاری فضای مجازی و احاطه‌ی کامل این فضا بر تمام شئون زندگی جوامع بشری که موجب تغییرات سریع مدل و سبک زندگی و نیز سایه انداختن فناوی‌های نوین در عرصه فضای مجازی بر تمامی ساحت‌های حیات بشری شده است و با نگاهی عمیق به جایگاه پدافند غیرعامل که به مثابه دفاع غیر نظامی، تمام نهادها، نیروها، سازمان‌ها، صنایع و حتی مردم عادی را در بر می‌گیرد و می‌تواند نقش موثری را ایفا کند.

بی گمان شناسایی نقاط آسیب پذیر و مقاوم سازی زیرساخت‌های عمومی و اختصاصی کشور و فرهنگسازی در جهت ارتقای آستانه پایداری ملی در شرایط بحرانی، آسیب پذیری کشور را در مقابل تهدیدات مختلف کاهش خواهد داد و موجب افزایش امنیت در سطح کشور را فراهم خواهد نمود.

پدافند غیرعامل به عنوان یکی از ساده‌ترین راه‌ها، کم هزینه‌ترین شیوه‌ها و صلح‌آمیزترین روش‌های دفاع یک دولت و ملت در مقابل دشمنان خود؛ از جمله مهم‌ترین عوامل اقتدار و توفیق دولت‌ها در حفظ و گسترش امنیت ملی و زمینه‌ساز توسعه متوازن و پایدار و عامل دستیابی به رفاه و توسعه همه‌جانبه است.

اینجانب فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل را به فعالان این عرصه تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ سازی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل در بین آحاد جامعه را از خداوند متعال خواستارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر