۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۶۱۳۰۵
استاندار همدان:
استاندار همدان از کسب رتبه نخست برگزاری دوره های آموزشی سازمان پدافند غیرعامل کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی ، سید سعید شاهرخی در شورای پدافند غیرعامل استان و نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور و شورا‌های پدافند غیرعامل استان‌ها با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور، سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: تلاش‌های بی‌وقفه و زحمات ارزشمند شورای پدافند غیر عامل استان در حوزه‌های مختلف، قابل تقدیر و تشکر است. 

وی با بیان اهمیت و ضرورت آموزش در فرهنگسازی پدافند غیرعامل افزود: دفاع غیر نظامی یا پدافند غیر عامل به عنوان یک اصل باید فرهنگ سازی و آموزش داده شود.

استاندار همدان یادآور شد: با برقراری رزمایش‌ها باید از آسیب‌هایی که ممکن است دشمن به صورت غیرنظامی به ما وارد کند مانند هجوم های سایبری و یا آسیب های ناشی از بلایای طبیعی را با اجرای صحیح اصول پدافند غیرعامل، جلوگیری یا به حداقل ممکن برسانیم.

وی با قدردانی از مدیران و اعضای شورای پدافند غیرعامل استان در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و رزمایش ها ، عنوان کرد: پدافند غیر عامل استان توانسته با تشکیل 174 دوره آموزشی ، در بین ۳۱ استان کشور رتبه اول کشوری و با ۷۲ رزمایش، رتبه سوم کشوری را در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ را بعد از استان‌های تهران و هرمزگان کسب کند. 

استاندار همدان با بیان اینکه اداره کل پدافند غیر عامل استان، با برگزاری کارگروه‌های تخصصی خود در  ۳۲ جلسه توانسته رتبه سوم را در کشور به دست آورد، از اعضای شورای پدافند غیرعامل استان و روسای کارگروههای تخصصی ذیل آن تقدیر و تشکر نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر