۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۶۱۲۹۵
استاندار گیلان با اشاره به ضرورت پیوست پدافند غیرعامل برای طرح‌های عمرانی گفت: تدوین این پیوست برای پروژه‌های نیمه‌تمام گیلان ضروری است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم ، ارسلان زارع در نشست پدافند غیرعامل استان گیلان با بیان اینکه نیاز است در شرایط تحریمی، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم اظهار داشت: باید از ظرفیت پدافند غیرعامل برای عبور از سختی‌ها و استفاده حداکثری از منابع موجود بهره برد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی جامعه باید با استفاده از ظرفیت مراکز دانش بنیان به‌سمت توسعه پایدار حرکت کنیم گفت: دشمنان با تحریم‌های اقتصادی و هدف قرار دادن معیشت مردم در صدد بحران آفرینی در کشور هستند لذا باید از ظرفیت‌های موجود به‌خوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی باید تمام توان خود را بر توسعه و تولید گذاشته و از ظرفیت مراکز علمی به ویژه دانشگاه‌ها استفاده کنیم تصریح کرد: توسعه استان گیلان با استفاده از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه اجتماعی و اقتصادی ممکن است.

زارع به نقش موثر رسانه‌ها در آگاه‌سازی جامعه نسبت به جایگاه پدافند غیرعامل اشاره کرد و ابراز داشت: اعضای شورای پدافند غیرعامل گیلان پیشنهادات خود درباره تدوین برنامه هفتم توسعه به دبیرخانه شورا ارسال کنند تا پس از بررسی به کمیته کشوری ارسال شود.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت برخورداری پیوست پدافند غیرعامل برای طرح‌های عمرانی و خدماتی استان خاطرنشان کرد: پیوست پدافند غیرعامل برای پروژه‌های در حال اجرا و همچنین پروژه‌های نیمه‌تمام استان گیلان ضروری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر