۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۱۲۹۲
معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور مطرح کرد؛
حسین ذوالفقاری با اشاره به اینکه در حوزه موضوع بیوتروریسم تا کنون ۱۹۲ جلسه برگزار شده است، گفت: هم‌اکنون بیش از پنج هزار مربی در سطح کشور مشغول آموزش موضوعات پدافندی و نحوه مقابله با تهدید‌ها هستند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از دفاع پرس، «حسین ذوالفقاری» معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور صبح امروز (دوشنبه) در همایش ملی پدافند غیرعامل که با حضور سرلشکر «باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه شورای پدافند در وزارت کشور از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون برنامه‌ها و جلسات متعددی را با موضوع نحوه مقابله با تهدید‌ها برگزار کرده است، اظهار داشت: شورای پدافند در این مدت حدود ۲۵۰ جلسه را برگزار کرده است که اتفاقاً نتایج این جلسات امروز در سطوح مختلف کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۴۷۰ جلسه در سطح شهرستان‌ها، دو هزار جلسه در سطح کارگروه‌ها و هزار و ۱۶۷ همایش در سطح کشور با موضوع پدافند غیرعامل برگزار شده است؛ شورای ما در وزارت کشور به دلیل حساس بودن موضوع، فعال هستند تا برای مقابله و خنثی کردن هرگونه تهدید از کشور، به کمک سازمان پدافند غیرعامل بیایند.

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور گفت: از آنجا که برگزاری رزمایش‌ها یکی از راهکار‌های مناسب برای بالا بردن آمادگی در کشور محسوب می‌شود، از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون حدود ۱۲ هزار رزمایش در سطوح مختلف ملی و استانی برگزار شده است.

ذوالفقاری اظهار داشت: در حوزه موضوع بیوتروریسم نیز که جزو موضوعات مهم ما محسوب می‌شود، ۱۹۲ جلسه را برگزار کردیم و از طرفی امروز بیش از پنج هزار مربی در سطح کشور مشغول آموزش موضوعات پدافندی و نحوه مقابله با تهدید‌ها هستند.

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور گفت: خوشبختانه همه سازمان‌ها با سازمان پدافند غیرعامل کشور هماهنگ هستند و امیدواریم با وحدتی که در این زمینه به‌وجود آمده است، بتوانیم با همکاری یکدیگر تمام توطئه‌ها و حیله‌گری‌های دشمنان به‌ویژه آمریکای جنایتکار را خنثی کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر