۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۱۲۸۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از طولانی شدن سند جامع پدافند غیرعامل بر پیوست پدافند در طرح‌های اقتصادی و زیرساختی تاکید کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس ، حسین کلانتری در نشست ویدئو کنفرانس پدافند غیرعامل که با حضور سرلشکر باقری و وزیر کشور برگزار شد به تشریح مسائل و دستورالعمل‌های طرح جامع پدافند غیرعامل پرداخت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سپس در جمع مسئولان استانی از طولانی شدن تدوین سند جامع پدافند غیرعامل انتقاد کرد و گفت: آنچه حائز اهمیت است اینکه سایر استان‌ها طرح جامع پدافند را تهیه و اجرا کردند اما متاسفانه سند جامع پدافند استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز توسط دانشگاه به نتیجه نرسیده است.

وی بیان کرد: در تقسیم‌بندی‌ها کشور به ۴ منطقه تقسیم شدند که در طرح‌های مهم اقتصادی و توسعه‌ای و زیرساختی باید پیوست پدافند داشته باشد. متاسفانه موازی کاری مزاحمت‌هایی است که در ماموریت‌ها داریم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ماموریت‌ها و وظایف‌ها مشخص شده است، افزود: هوشمندی و درایت رهبری بر تشکیل پدافند به عنوان سازمان حاکمیتی منجر شده بدون استفاده از سلاح نظامی کشور را از بحران نجات دهیم‌.

کلانتری با اشاره به نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های گفت: نظارت شود تا استان به رتبه خوبی در زمینه پدافند غیرعامل در کشور دست یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر