۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۱۲۲۲
سردار جلالی مطرح کرد
رییس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه ما در حوزه اقتدار دفاعی بسیار موفق بودیم و توانستیم جزء امن‌ترین کشور‌های منطقه باشیم، گفت: در حوزه اقتدار داخلی، ورود قوه قضاییه به برخورد با مفسدان اقتصادی با نگاه فراجناحی می‌تواند به ترمیم اقتدار داخلی بسیار کمک می‌کند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از میزان، سردار «غلامرضا جلالی» با اشاره به اقتدار دفاعی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: لازمۀ هر حکومتی برای اداره امورش، اقتدار در عمل هم داخلی و هم خارجی است.

وی افزود: اقتدار داخلی، یعنی اینکه امورات کشور و دولت بر اساس تدابیری که تنظیم شده است، اجرا شود و حصول اطمینان از اجرای دقیق و درست آن‌ها شکل بگیرد تا مردم این اطمینان را پیدا کنند که تصمیمات درست، منطقی و اجرا هم به همین طور شکل خواهد گرفت و اگر کسی در این زمینه کج روی داشت، بتواند آن را اصلاح کند.
 
رییس سازمان پدافندغیر عامل تصریح کرد: در حوزه اقتدار دفاعی خارجی، قدرت دفاعی و امنیتی ما در منطقه است که می‌تواند این اقتدار را نشان دهد، در واقع امنیت ملی ما را در برابر تهدیدات دشمن حفظ کند.

ایران، جزء امن‌ترین کشور‌های منطقه

سردار جلالی تأکید کرد: ما در حوزه اقتدار دفاعی بسیار موفق بودیم، توانستیم جزء امن‌ترین کشور‌های منطقه باشیم، به شکلی که دشمنان تلاش کردند، امنیت کشور ما را به عنوان یک هدف قرار دهند، خوشبختانه موفق نبودند.

ایران به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است

رییس سازمان پدافندغیرعامل ادامه داد: همان که ما به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده‌ایم، نشان می‌دهد که در بعد اقتدار خارجی کاملاً موفق بودیم.

جلالی اظهار داشت: در حوزه اقتدار داخلی، ورود قوه قضاییه به برخورد با مفسدان اقتصادی با نگاه فراجناحی می‌تواند به ترمیم اقتدار داخلی بسیار کمک می‌کند، به شکلی که تصمیمات منطقی و درست و براساس عدالت گرفته شود و با خاطیان هم در این زمینه برخورد شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر