۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۶۱۲۰۱
شریعتی:
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت:موضوع تشکیل سازمانی قانونی تحت نظر ستاد کل نیروهای مسلح با اختیارات فرادستگاهی در کمیسیون انرژی در حال بررسی است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از شبستان، مالک شریعتی نیاسر در تشریح جلسه (یکشنبه 27 مهرماه) کمیسیون انرژی مجلس از بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: نمایندگان طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را در دستور کار قرار داده اند تا اساسنامه آن نوشته و مراحل تصویب این مهم در مجلس طی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: در این طرح که بررسی آن از مجلس دهم آغاز شده است، تشکیل سازمانی قانونی تحت نظر ستاد کل نیروهای مسلح البته با اختیارات فرادستگاهی مدنظر قرار دارد.  

به گفته وی در جریان بررسی طرح فوق، کمیسیون انرژی با عضویت وزیر نفت در بخش کمیته دائمی پدافند غیرعامل این سازمان موافقت کردند.  

شریعتی نیاسر ادامه داد: از آنجا که طرح تشکیل اساسنامه شرکت ملی گاز ایران به کمیسیون انرژی به‌عنوان کمیسیون اصلی ارسال شده است مقرر شد؛ موضوع طی دو هفته در کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون بررسی و نتیجه این بررسی گزارش شود.  

به گفته سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، بررسی طرح اصلاح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار و لایحه مشارکت عمومی- خصوصی نیز در کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون فرعی بررسی و مفاد مرتبط با کمیسیون به تصویب رسیدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر