۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۱۱۷۳
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد
سردار جلالی گفت: از آنجایی که تاکنون واکسن و داروی مشخصی برای بیماری کرونا پیدا نشده است رویکرد اساسی به جای درمان محوری باید بهداشت محور و مبتنی بر آموزش مردم باشد.

 به گزارش پایداری ملی، سردار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در حاشیه سی و ششمین اجلاس شورای عالی استان ها در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به نقش قانونی و خوب شورای عالی استان ها که نماینده مردم در حوزه شهرها و روستاها هم هستند و وظایف و تکالیف قانونی که سازمان پدافند غیرعامل در حوزه پدافند شهری دارد و همچنین بر اساس اسناد ملی که در این زمینه وجود دارد تفاهمنامه ای تنظیم شد تا بتوانیم همکاری های لازم را انجام دهیم.

وی درخصوص آخرین وضعیت همه گیری بیماری کرونا توضیح داد: از آنجایی که تاکنون واکسن و داروی مشخصی برای این بیماری پیدا نشده است رویکرد اساسی ما به جای درمان محوری باید بهداشت محور و مبتنی بر آموزش مردم باشد. 

سردار جلالی بیان داشت:  ما نیاز داریم که جمعیت را ساکن کنیم و ترددها به حداقل ممکن برسد که این موضوع نیازمند مصوبات ستاد ملی کروناست و قطعا تمام ظرفیتهای بهداشتی، درمانی و انتظامی نیروهای مسلح نیز در اختیار این ستاد برای اجرای مصوبات قرار دارد.


پایان پیام/

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر