۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۱۰۵۵
سردار دکتر جلالی در واکنش به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مطرح کرد
سردار دکتر غلامرضا جلالی در واکنش به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در برابر تیم النصر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت این پیروزی نشان داد که پیشرفت الزاماً وابسته به توان خارجی نیست و امکان فتح قله‌ها با ظرفیت ایرانی وجود دارد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سردار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در واکنش به برد تیم فوتبال پرسپولیس ایران در برابر تیم النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به‌عنوان یک ایرانی مسلمان این برد بسیار دلچسب بود و به بازیکنان و کادر فنی خدا قوت می‌گویم.

وی با اشاره به نکات راهبردی این برد شیرین توضیح داد: اراده و انگیزه و قدرت روحی یک تیم و استراتژی و تاکتیک هوشمندانه ایرانی اصلی‌ترین مولفه برد پرسپولیس بود.

سردار دکتر جلالی ادامه داد: استراتژی عالی و تاکتیک برتر تیمی، پرسپولیس را به یک الگوی خوب کار گروهی و تیمی تبدیل کرد.

به گفته وی تحمیل اراده قاطع پرسپولیس بر حریف و استقامت تا آخرین ساعات هم نکته دیگر این پیروزی بود که نشان داد در شرایط سخت هرگز نباید امید را از دست داد.

سردار جلالی با بیان اینکه هرچقدر هم طرف مقابل قوی باشد و ابزارها و نفوذ بیشتری داشته باشد باز با اراده می‌شود موفق بود تصریح کرد: پیشرفت الزاما وابسته به توان مربی، مشاور یا شرکت خارجی نیست بلکه با ظرفیت ایرانی می‌شود قله‌ها را فتح کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر