۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۰۹۴۹
مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی، بر استمرار تولید ایمن و پایدار با رعایت الزام‌های نظام مدیریت اچ‌اس‌یی در نفت تأکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در پیام مانی عبداله‌زاده‌راد آمده است:

«هفتمین روز از ماه مهر روز آتش‌نشانی و ایمنی خاطرنشان رشادت، جانفشانی و حماسه‌آفرینی دریادلانی است که در دشوارترین شرایط برای نجات همنوعان خود از هرگونه تلاش و ایثار دریغ ننموده و همواره در حفظ و صیانت از اموال و تأسیسات صنایع این مرز و بوم خصوصاً صنعت نفت، پیش‌قدم هستند.

شرکت ملی نفت ایران در سالی که به‌عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده، مفتخر است علیرغم هجمه همه‌جانبه دشمنان این آب و خاک که نبض اقتصاد میهن اسلامی‌مان را نشانه گرفته‌اند، در عرصه تولید و حراست از دستاوردهای صنعت نفت از هیچ تلاشی فروگذار ننموده و نیز سعی داشته در راستای هدف نهایی دستیابی به تولید ایمن و پایدار با رعایت الزامات نظام مدیریت اچ‌اس‌یی گام بردارد.

اینجانب از کلیه همکاران محترم انتظار دارم هر یک به نوبه خود نسبت به ارتقای دانش و فرهنگ انجام کار ایمن که سبب تسری الزام‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست در همه فرآیندهای صنعت نفت می‌شود، بیش از پیش اقدام نموده تا با مساعدت یکدیگر و با حفظ سلامت نیروی انسانی، حفاظت از محیط زیست، صیانت از تولید و سرمایه صنعت نفت، به اهداف عالیه که همان رونق اقتصاد ملی است، دست یابیم.

در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر آتش‌نشان و با تبریک این روز بزرگ به شما کارکنان محترم صنعت نفت به‌ویژه تلاشگران عرصه اچ‌اس‌یی اعم از مدیران، رؤسا، کارشناسان، متخصصان و پژوهشگران، از مجاهدت ایشان در جهت گسترش و ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در صنعت نفت، کمال سپاس و قدردانی را دارم و توفیقات روزافزون ایشان را از پیشگاه باری تعالی مسئلت می‌نمایم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر