۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۰۹۲۱
سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پی شهادت سردار حمید خدادی، از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس و معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.
به گزارش پایداری ملی، سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پی شهادت سردار حمید خدادی، از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس و معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش پایداری ملی متن پیام به شرح زیر است؛


وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

برادر گرامی، سردار سرافراز حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

در ایام نکوداشت هفته شکوهمند دفاع مقدس یکی از مردان خدا و تربیت شدگان مکتب عاشورا به فیض عظیم شهادت نائل شد و روح پاکش با ارواح طیبه شهدای والامقام دشت نینوا در ملکوت اعلی مأوی گزید و از رزق الهی بهره‌مند شد.
سردار حمید خدادی از جمله مجاهدان متعهد و انقلابی و از تربیت شدگان مکتب عاشورا و هم رکاب سرداران بزرگ اسلام  همچون شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در دوران حیات خود سرمنشا خدمات ماندگار در عرصه‌های دفاعی، امنیتی و اقدامات تامینی نیروهای مسلح و سپاه بود.

بدین وسیله عروج ملکوتی فرمانده و جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس سرتیپ پاسدار حمید خدادی،  را به پیشگاه فرمانده معظم کل قوا و یکایک اعضای خانواده ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند متعال علو درجات معنوی برای این شهید والامقام و همنشینی با اولیاء الله و شهیدان والامقام در جنات عدن  را مسالت داریم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر