۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۰۸۶۷
سردار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی در گذشت مادر شهید همت را تسلیت گفت.
به گزارش پایداری ملی، متن این پیام بدین شرح است:


«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»


برادر ارجمندم؛ سردار حاج ولی الله همت


خبر درگذشت حاجیه خانم "نصرت همت"، والده صالحه و گرامی جنابعالی و فرمانده بلندآوازه و مخلص لشکر همیشه پیروز محمد رسول‌الله (ص)، شهید "محمد ابراهیم همت" سبب تاثر و تالم خاطر فراوان گردید.
مادری بي ‌‌ادعا که با الهام از مكتب حضرت زهرا(س) با خدای خویش معامله كرد و فرزندانش را در راه حق و حقيقت راهي جبهه هاي نبرد با كفر نمود. مادری که فرزندی چون سردار رشید اسلام محمد ابراهیم همت را تربیت کرد که جمیع صفات حسنه انسانی در وجودش، از او چهره‌ای یگانه ساخت که پس از گذشت سال‌ها از شهادتش هنوز نامش ورد زبان‌ مجاهدین است و بر تن دشمنان این آب و خاک لرزه می اندازد.
اخلاص، صلابت، اقتدار و استقامت از مهمترین خصایص شهید عالی مقام همت در عرصه های مجاهدت بود که بدون شک حاصل تربیت قرآنی در دامان فاطمی مادری صبور و ولایت مدار است.
هرچند جای این گلایه همچنان باقی است که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس متاسفانه هنوز اثر هنری در خور شان این شهید بزرگوار برای معرفی شخصیت ایشان در حوزه فیلم، سریال و.. صورت نپذیرفته است.
ضمن عرض تسلیت به جنابعالی از درگاه حق تعالی برای آن مرحومه رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جزیل مسالت دارم. خداوند روح این مادر شهید را با ارواح طیبه شهدا و صلحا به ویژه فرزند شهیدش محشور فرماید.انشاءالله

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر