۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۶۰۸۱۹
به منظور بررسی، پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی و نوپدید برگزار شد
جلسه مشترک و هم اندیشی مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان و مدیرکل دامپزشکی استان با محوریت پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی و نوپدید در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،جلسه مشترک و هم اندیشی مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیرکل دامپزشکی استان با محوریت پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی و نوپدید در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی برگزار شد. 

دکتر محرابی، مدیرکل دامپزشکی استان گلستان با بیان اینکه در کشور ما صنعت دامپروری و طیور به عنوان دومین سرمایه ملی و مولد بوده و اشتغال بیش از ۲۵ درصد جمعیت ایران از این طریق تامین می شود. وی خاطر نشان کرد: وجوه مشترکی بین پدافند غیرعامل و حوزه دامپزشکی وجود دارد که اثرگذار و تضمین کننده‌ امنیت، سلامت و کاهش اضطراب مردم است.

در این جلسه مهندس مقدم مدیر کل پدافند غیرعامل استان گلستان، با بیان اینکه ارزیابی و ریسک مخاطرات مرتبط با حوزه فعالیت هر دستگاهی می تواند بهترین راه بازدارنده گسترش آسیبهای ناشی از مخاطرات پیش رو باشد، تحقق عملی این امر را مستلزم ارزیابی آگاهانه و مستمر تهدیدهای حوزه فعالیت دانستند.

وی همچنین خاطرنشان کردند در این فرایند، آموزش و مانورهای دورمیزی و میدانی قطعا موجب تسلط بیشتر به شرایط و واکنش تاثیرگذار و به موقع در مواجهه با تهدیدات احتمالی خواهد شد و بر این اساس می بایست با اولویت بندی اقدامات، از سرمایه ها و اعتبارات در اختیار با حداکثر تاثیرگذاری بهره برد و برگزاری مستمر کارگروه های تخصصی پدافند غیرعامل و پیگیری فرایند اجرایی اقدامات در شورای هماهنگی پدافند غیرعامل استان می تواند موجب استفاده از کلیه ظرفیت های موجود برای کاهش آسیب پذیری در بخش های مختلف گردد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر