۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۰۸۰۶
در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران صنعت آب و برق استان بوشهر، برنامه مانور آمادگی-آموزشی شرکت های تابعه وزارت نیرو در جنوب کشور تشریح شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این شرکت اظهار کرد:این رزمایش در تاریخ 11 و 12 آذرماه سال جاری و به میزبانی استان بوشهر برگزار می گردد.

مهندس بهمن گشتاسب افزود: این مانور همه ساله و با حضور کلیه شرکت های تابعه وزارت نیرو برگزار می گردد که در سال جاری شرکت های صنعت آب و برق استان های بوشهر، اصفهان، یزد، فارس و کهگیلویه و بویراحمد در این امر مشارکت خواهند نمود.

گشتاسب با تشریح سناریوی طراحی شده برای این مانور گفت: سناریوی این مانور، وقوع زلزله به قدرت 6 درجه در مقیاس ریشتر و محدوده عمل آن، شهر چغادک در شهرستان بوشهر است.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مانور، سنجش و ارتقاء آمادگی شرکت های آب و برق استان بوشهر در برابر وقوع هرگونه حادثه و بحران است.

وی اضافه کرد: سنجش میزان آمادگی منابع انسانی و تجهیزاتی، افزایش مهارت های فردی و تجربیات بین دستگاهی و دستیابی به سرعت عمل مطلوب در مواجهه شرایط اضطراری، بخش دیگری از اهداف این مانور قلمداد می شود.

مهندس بهمن گشتاسب با اشاره به ساماندهی تیم های عملیاتی دخیل در این رزمایش گفت: 4 کمیته شامل کمیته پشتیبانی، کمیته برنامه ریزی، کمیته عملیات و کمیته اطلاع رسانی در این مانور فعالیت خواهند کرد و رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان، فرمانده رزمایش خواهد بود.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر بیان کرد: در نشست هماهنگی این مانور، شرح وظایف دستگاه های مختلف بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت نیرو تشریح شد و برنامه ریزی جهت ساماندهی کمیته ها و بازدید میدانی، تامین مالی و ماشین آلات نیز صورت گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر