۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۶۰۷۹۶
ذوالنوری در تشریح نشست فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس مطرح کرد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از آغاز به کار کارگروه پدافند غیرعامل فراکسیون دفاع و اقتدار ملی خبر داد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خانه ملت، در تشریح نشست فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی که ظهر امروز(سه شنبه، 25 شهریورماه) برگزار شد، گفت: 10 کارگروه در این فراکسیون تشکیل شده و آغاز به کار کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اسامی کارگروه های این فراکسیون اظهار داشت: کارگروه قوانین دفاعی، کارگروه بودجه و اقتصاد مقاومتی، کارگروه بسیج مستضعفین، کارگروه شاغلین و بازنشستگان لشگری، کارگروه پدافند غیرعامل، کارگروه فرهنگ دفاعی و دفاع مقدس، کارگروه تحکیم امنیت ملی و جبهه مقاومت، کارگروه صنایع  دفاعی، کارگروه نظم و امنیت و کارگروه امور رزمندگان از جمله کارگروه های این فراکسیون است.

وی در ادامه با بیان اینکه تا کنون 116 تن از نمایندگان عضو این کارگروه ها شده اند که همچنان رو به افزایش است، عنوان کرد: برنامه های آینده فراکسیون در نشست هیأت رئیسه با حضور سردار طلایی نیک مورد بررسی قرار گرفت که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رسما فعالیت های خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین این فراکسیون در 40 هفته ای که قرار است بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را داشته باشیم، به فراخور اقداماتی از سوی هر کارگروه صورت خواهد گرفت./


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر