۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۰۶۷۷
معاون هماهنگ‌کننده نزاجا اعلام کرد
امیر سرتیپ جهانشاهی در همایش مدافعان سلامت نزاجا، با اشاره به بکارگیری ۶۰ هزار نفر در نیروی زمینی ارتش برای مقابله با کرونا گفت: نیروی زمینی ارتش، با استفاده از تجربیات هشت سال دفاع مقدس و مردمیاری در حوادث غیرمترقبه، تجهیزات تخصصی خود را در مقابله با ویروس کرونا، به صحنه آورد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ‌ کننده نیروی زمینی ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی این نیرو صبح امروز در همایش مدافعان سلامت که در محل ستاد نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: امروز گرد هم جمع شدیم تا از سجایای ارزشمند کادر پزشکی نزاجا که همانند دفاع مقدس برای خدمت به مردم تلاش کردند، قدردانی کنیم.

وی افزود: اگر در دفاع مقدس پزشکان در پشت جبهه‌ها به ارائه خدمت مشغول بودند، امروز این عزیزان در جبهه مقابله با ویروس کرونا در خط مقدم قرار دارند.

معاون هماهنگ کننده نزاجا اضافه کرد: نیروی زمینی ارتش، با استفاده از تجربیات هشت سال دفاع مقدس و مردمیاری در حوادث غیرمترقبه، تجهیزات تخصصی  خود را در مقابله با ویروس کرونا، به صحنه آورد.

امیر سرتیپ جهانشاهی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در ۲۴ استان و ۲۶۴ شهر و ۱۹ قرارگاه با بکارگیری ۶۰ هزار نفر با پنج اقدام کلی فعالیت خود را آغاز کرد که در این رابطه می‌توان به ایجاد ۱۱ هزار تخت نقاهتگاهی، بکارگیری ۲۸ مرکز درمانی نزاجا در سطح کشور، تولید میلیون‌ها عدد ماسک، تولید هزاران لیتر محلول ضدعفونی، برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه و هزاران اقدام دیگر اشاره کرد؛ البته این فعالیت‌ها تا ریشه‌کن شدن ریشه ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر