۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۶۰۳۷۰
رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی مهرماه از 13 شهریور آغاز می‌شود، گفت: این دانشگاه برای نیم‌سال جدید تحصیلی آزمایشگاه و کارگاه مجازی را برای دانشجویان طراحی کرده و به زودی راه‌اندازی خواهد کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای با بیان اینکه ظرفیت این دانشگاه برای پذیرش نیم‌سال تحصیلی جدید ۱۸۰ هزار نفر است، گفت: دانشگاه فنی حرفه‌ای براساس برنامه‌ریزی و سیاست ابلاغی وزارت علوم اقدام به ایجاد ۴۰۰ رشته محل جدید کرده است که دانشجویان می‌توانند با انتخاب هریک از آنها شغل آینده خود را تعیین کنند. این در حالی است که این دانشگاه در مقطع کاردانی و کارشناسی برای نیم سال جدید تحصیلی دارای ظرفیتی بالغ بر ۱۸۰ هزار نفر است. 

* شروع کلاس‌های آموزشی این دانشگاه از هفته آینده ۱۳ شهریورماه

وی افزود: شروع کلاس‌های آموزشی این دانشگاه از هفته آینده ۱۳ شهریورماه آغاز خواهد شد، به طوری که دانشجویان می‌توانندهمانند نیم سال گذشته دروس نظری خود را پشت سر بگذارند. همچنین باید به این نکته اشاره کنم که دروس عملی دانشجویان در انتظار تصمیم ستاد مبارزه با کرونا برای تشکیل کلاس‌های کارگاهی و آزمایشگاهی است.

*  راه‌اندازی آزمایشگاه و کارگاه مجازی برای دروس عملی 

صالحی عمران تصریح کرد: دانشگاه فنی حرفه‌ای برای نیم سال جدید تحصیلی طبق برنامه‌ریزی و سیاست‌های آموزشی که دارد اقدام به راه‌اندازی آزمایشگاه و کارگاه مجازی برای دروس عملی کرده است که دانشجویان می‌توانند به زودی از این آزمایشگاه و کارگاه‌های مجازی استفاده کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر