۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۶۰۲۹۴
فرماندار فردیس با بیان اینکه اصل وظیفه در خصوص حفاظت از مجموعه انبار نفت فردیس بر عهده شرکت نفت است، گفت: ما در این خصوص جلسات مکرری گذاشته‌ایم و دوباره بر این موضوع تاکید و هر کمکی هم که نیاز باشد می‌کنیم.
به گزارش پایداری ملی، ابوالفضل اینانلو با اشاره به استقرار چند نهاد مهم کشوری در شهرستان فردیس گفت: حراست و حفاظت فیزیکی مراکزی چون مپنا، شهرک صنعتی سیمین‌دشت، پژوهشکده انرژی، نیروگاه، انبار نفت، سازمان سنجش و سایر نهادهای کشوری از اهمیت خاصی برخوردار است.

اینانلو افزود: این موضوع به خصوص بعد از اغتشاشات آبان ماه سال گذشته در دستور کار جدی حفاظت فیزیکی از مراکز حساس، مهم و حیاتی قرار گرفته است.

وی در خصوص انبار نفت فردیس هم خاطرنشان کرد: نیاز است که حفاظت و حراست از این مجموعه تقویت شود و در این خصوص با مدیران این مرکز صحبت و بر مراقبت‌های فیزیکی تأکید شده است.

وی در خصوص قرار گرفتن انبار نفت فردیس در بافت شهری و مجاورت مسیرهای تردد و بحث جابجایی این مرکز هم گفت: در سایر مناطق کشور هم شاهد چنین موضوعی هستیم و لوله‌های اتصال این مراکز از مناطق شهری عبور می‌کند.

فرماندار فردیس خاطرنشان کرد: در هر حال پدافند غیرعامل باید برای این موضوع یک فکر اساسی کند.

وی با بیان اینکه اصل وظیفه در خصوص حفاظت از این مجموعه بر عهده شرکت نفت است، گفت: ما در این خصوص جلسات مکرری گذاشته‌ایم و  دوباره بر این موضوع تاکید و هر کمکی هم که نیاز باشد می‌کنیم.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر