۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۰۲۵۲
منابع آگاه در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی فاش کردند یک تیم اطلاعاتی کره شمالی موفق شد به اطلاعات ذی قیمت و طبقه بندی شده امنیتی این موسسه دسترسی پیدا کند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم، روزنامه یسرائیل هیوم در پایگاه اطلاع رسانی اعتراف کرد ، یک تیم از هکرهای کره شمالی موفق شدند سامانه رایانه ای سرویس امنیتی و جنگی اسرائیل را هک کرده و به مقادیر بسیار زیادی از اطلاعات محرمانه دسترسی پیدا کنند.

به نوشته این رسانه عبری زبان که طبق عادت رسانه های صهیونیستی اطلاعات امنیتی را به نقل از مراکز و رسانه های خارجی منتشر می کنند ، این اطلاعات چند روز بعد از آن که وزارت جنگ خبر از خنثی کردن یک حمله سایبری بزرگ به زیر ساخت های جنگی اسرائیل منتشر کرد.

یسرائیل هیوم با رد ادعاهای سرویس های امنیتی تل آویو ، به نقل از منابع آگاه خبر داد مهاجمان موفق شدند با عبور از سامانه های دفاعی این رایانه ها به اطلاعات طبقه بندی شده ای دسترسی پیدا کنند.

این رسانه عبری زبان به نقل از کارشناسان امنیتی خبر داد ، هکرهای کره شمالی پیش از این نیز اقداماتی را در سطح بین المللی انجام داده اند که مهم ترین آنها حمله سایبری آنها به شرکت سونی بود ، تهاجمی که به دلیل قرار دادن کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در یکی از بازی های شرکت انجام شد.

در ادامه گزارش آمده است : روزنامه بیزنس اینسایدر در گزارشی که ژوئن گذشته منتشر شد خبر داده بود کره شمالی یک ارتش 7 هزار نفری را در بخش سایبری در اختیار دارد.

این افراد دسترسی مجانی به اینترنت دارند امری که در این کشور بسیار نادر است ، اما ای پی آنها از کره شمالی نیست.

اطلاعات موجود نشان می دهند که کره شمالی از ای پی کشورهایی مانند چین ، روسیه و حتی هند برای تهاجم سایبری خود استفاده می کنند و شاید همین امر هم باعث شده باشد کشورهای چین و روسیه بارها به جای کره شمالی به اقدامات رخنه و هک کردن متهم شوند.

این رسانه صهیونیست با اشاره به جنگ سایبری دایر بین تل آویو و تهران و اتهام های متقابل در مورد حملات انجام شده علیه زیر ساخت های طرف مقابل از احتمال دسترسی تهران به اطلاعاتی که هکرهای کره شمالی موفق به دستیابی به آن شدند ، ابراز نگرانی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر