۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۶۰۰۸۱
حزب الله لبنان در اولین بیانیه خود پس از وقوع انفجار مهیب بیروت، این حادثه را به ملت لبنان و خانواده ‌های قربانیان تسلیت گفت و خواستار همبستگی همه لبنانی‌ها برای عبور از این «فاجعه دردناک» شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم ، حزب الله لبنان سه شنبه شب با صدور بیانیه‌ای، «فاجعه دردناک» انفجار بندر بیروت را به ملت لبنان و خانواده های قربانیان و مجروحان تسلیت گفت.

در ادامه بیانیه آمده است: حزب الله عمیقا درباره این فاجعه ملی بزرگ که لبنان و مردم این کشور در شرایط سخت حاکم بر جامعه به آن دچار شده‎اند، ابراز همدردی می‎کند.

حزب الله افزود: این فاجعه دردناک و خونبار بی سابقه که تاثیرات و عواقب خطرناکی روی سطوح انسانی، بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی می‎گذارد، می طلبد که همه لبنانی ها و همه احزاب سیاسی و تاثیر گذار روی تحولات کشور، همبستگی داشته باشند و با اتحاد و همدلی از این مصیب سخت عبور کنند و مجددا برای مقابله با مشکلات و چالش‎های جدید عزم و اراده کنند.

در ادامه بیانیه تاکید شد: همزمان درود می فرستیم به همه کادر پزشکی و پرستار و کمیته های امدادرسانی و اطفای حریق که برای نجان و کمک هموطنان شریف، سحت تلاش می کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر