۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۶۰۰۴۱
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مدیرانی که در اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا اهتمام نداشته باشند به هیات تخلفات اداری معرفی می‌شوند و با آن‌ها برخورد خواهد شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس ، منوچهر حبیبی شب گذشته در نشست کمیته بازرسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین اظهار کرد: مدیرانی که در اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا اهتمام نداشته باشند به هیات تخلفات اداری معرفی می‌شوند و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

 افزود: صیانت از جان و سلامت مردم مهم‌ترین رسالت این ستاد به شمار می‌رود و در همین راستا باید سازوکارها و دستورالعمل‌ها و مصوبات آن حکم قانون را داشته و لازم الااجرا هستند.

جانشین رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین اظهار داشت: در چند روز اخیر با اعمال محدویت‌ها تعداد بستری‌ها و مراجعه کاهش داشته که نشانگر آن است شرایط کرونا جز با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گزاری اجتماعی به هیچ وجه قابل مهار نیست.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین اظهار داشت: محدویت‌های اعمال شده همچنان تا عادی شدن شرایط به قوت خود باقی است و  رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید با قوت بیشتری پیگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره بر اهمیت تیم‌های بازرسی و انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابله و مهار کرونا، تأکید کرد: در ادارات رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجباری است و  ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی در این خصوص باجدیت بیشتری عمل کنند و مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کرده و بیشترین مبتلا را داشته باشند برخورد شده و به هیات‌های تخلفات معرفی می‌شوند.

حبیبی اظهار کرد: در حوزه صنوف، مطب پزشکان، دفاتر پیشخوان، پمپ بنزین‌ها، نانوایی‌ها و بانک‌ها بیش‌ترین آمار مبتلا به کرونا وجود دارد که باید ناظرین بهداشتی، اتحادیه اصناف، سازمان نظام پزشکی و دستگاه‌های متولی در خصوص پیشگیری، رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این مکان‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر