۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۶۰۰۳۵
یک پیش بینی جدید نشان می دهد که شمار قربانیان بیماری کووید-۱۹ در ایالات متحده تا ۲۲ آگوست به ۱۷۳،۰۰۰ نفر بالغ می شود که این نشاندهنده مرگ دستکم یکهزار نفر در هر روز ظرف ۳۰ روز آینده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، «مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا» (CDC) در یک پیش بینی جدید اعلام کرد که ظرف سی روز آینده روزانه تقریباً یکهزار نفر در آمریکا بر اثر ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ جان خود را از دست می‌دهند.

طبق این پیش بینی، شمار قربانیان در ایالات متحده تا روز ۲۲ آگوست به ۱۷۳،۰۰۰ نفر بالغ می‌شود.

این در حالی است که در سرتاسر آمریکا، کارشناسان بهداشت عمومی از تمام شهروندان می‌خواهند از شرکت در هرگونه گردهمایی- به ویژه در میان جوانترها- که به شیوع این بیماری دامن می‌زند، پرهیز کنند.

در همین ارتباط، دکتر «دبورا بیرکس» هماهنگ کننده تیم مقابله با ویروس کرونا در کاخ سفید روز یکشنبه به خبرگزاری سی اِن اِن گفت: «آنچه ما امروز شاهد آن هستیم، وضعیتی متفاوت با شرایط حاکم در ماههای مارس و آوریل است. این [بیماری کووید -۱۹] به طور فوق العاده ای شیوع یافته است».

لازم به ذکر است که طبق آمار اعلامی در وبگاه وردُمیترز، از مجموع ۱۸،۱۹۴،۳۴۳ فرد مبتلا به کووید -۱۹ در سرتاسر جهان حدود ۴،۸۰۹،۴۶۶ فرد مبتلا مربوط به کشور ایالات متحده است. شمار کل قربانیان این بیماری ویروسی در آمریکا نیز از رقم ۱۵۸،۰۰۰ نفر فراتر رفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر