۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۶۰۰۲۲
رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه این دانشگاه وارد پنجمین برنامه راهبردی خود شده است، گفت: برای نیم سال تحصیلی جدید این دانشگاه رشته‌های جدیدی را در زمینه‌ فناوری‌های نوظهور در کنار رشته‌های کلاسیک تأسیس می‌کند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، جبارعلی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران با تأکید بر این که پنجمین برنامه راهبردی این دانشگاه آغاز شده است، گفت: دانشگاه علم و صنعت ایران برای حضور در مجامع به خصوص در راستای رسالت اجتماعی خود گام‌های خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای تأثیرگذاری در زندگی مردم برداشته است که می‌توان به توسعه گرایش‌های بین رشته‌ای در دانشکده‌های مختلف این دانشگاه و تاسیس رشته‌های جدید در راستای فناوری‌های نوظهور اشاره کرد.

* این دانشگاه وارد پنجمین برنامه راهبردی خود شده است

وی افزود: این دانشگاه در راستای پیشرفت علم و فناوری برای دهه‌های آینده با ایجاد رشته‌های جدید در زمینه فناوری نوظهور سرمایه‌گذاری کلانی انجام داده است. همچنین بر اساس برنامه راهبردی این دانشگاه وارد پنجمین برنامه راهبردی خود شده است.

*  گام مهم دانشگاه ایجاد رشته‌ها با گرایش کاربردی است

ذاکری تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت‌های این دانشگاه ایجاد رشته‌ها با گرایش کاربردی است که تاکنون با راه‌اندازی رشته‌های مهندسی راه‌آهن و مهندسی خودرو و مهم‌تر از آن ایجاد رشته مهندسی عصبی و فناوری ماهواره گام‌های خوبی را در مباحث کاربردی برداشته است.

*  نیم سال تحصیلی جاری ۲ دانشکده دیگر به این دانشگاه اضافه خواهد شد

وی ادامه داد: این دانشگاه با هماهنگی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف دانشکده‌های جدیدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نیم سال بعدی تحصیلی افتتاح خواهد کرد، به طوری که در حال حاضر دانشگاه علم و صنعت دارای 14 دانشکده و 3 گروه مستقل است که در نیم سال تحصیلی جاری ۲ دانشکده دیگر به این دانشگاه اضافه خواهد شد.
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر