۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۹۹۵۸
با هدف اجرای و تحقق برنامه‌های پدافند غیرعامل انجام شد
شرکت توزیع برق استان البرز با هدف اجرای و تحقق برنامه‌های پدافند غیرعامل و حفظ آمادگی برای شرایط بحرانی، رزمایش فنی مهندسی کنترل مولدهای اضطراری برق و مدیریت مصرف انرژی را اجرا کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری ایرنا، بهنام بیات مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز در حاشیه این رزمایش گفت: این رزمایش در اجرای تحقق برنامه های پدافند غیرعامل با هدف کنترل آماده به کاری مولدهای اضطراری مراکز و مدیریت مصرف انرژی برای تامین برق در زمان وقوع بحران اجرا شد.

وی افزود: در این رزمایش که با سناریوی فرضی قطع برق آغاز شد، تیم های عملیاتی،  برق مراکز حساس و مهم استان را قطع و  ناظرین نسبت به ثبت زمان قطع و وصل برق، زمان شروع به کار مولدهای اضطراری و کیفیت کارکرد در زمان قطع برق اقدامات لازم را انجام دادند.

بیات گفت:  پس از اتمام زمان مورد نظر، فرمانده رزمایش دوباره، دستور وصل برق را صادر و مراکز حساس و مهم مولدهای برق را خاموش کرده و این مراکز در تامین برق خود به هنگام قطع برق مورد سنجش قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با اشاره به افزایش دما و بالا رفتن میزان مصرف برق در استان بیان داشت: مشترکان برق البرز در این وضعیت برای کاهش خاموشی ها باید از از وسایل خانگی پر مصرف مانند اتو ، جاروبرقی و ماشین لباسشویی در ساعات پیک مصرف برق استفاده نکنند.

همچنین حتی الامکان از استفاده همزمان چند وسیله پرمصرف برق پرهیز شود ضمن آنکه بهترین زمان استفاده از وسایل خانگی  صبح و پیش از ظهر است.

بیات از شهروندان البرزی خواست وسایل خانگی را به طور منظم سرویس کنند و همواره در بهترین وضعیت و تمیز ترین حالت از آنها نگهداری به عمل آورند.

شرکت توزیع برق البرز حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر