۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۹۶۴۹
شهردار منطقه11 تهران از اتمام پروژه ایمن‌سازی ساختمان تجاری آلومینیوم و ۲۰۱ در مرکز پایتخت خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از نصرالله آبادیان، شهردار منطقه11 تهران درباره اتمام پروژه ایمن ‌سازی دو ساختمان مهم تجاری نا ایمن در منطقه 11 اظهارداشت: روند ایمن سازی دو ساختمان تجاری مهم در منطقه 11 به نام‌های ساختمان آلومینیوم و ساختمان 201 به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه منطقه 11 در بحث ایمن سازی ساختمان‌های ناایمن پیشتاز بوده است، گفت: دو ساختمان آلومینیوم و 201 که کاربری تجاری داشته و محل گذر شهروندان است نواقص ایمنی آنها، مخاطره بزرگی برای جان شهروندان ایجاد می‌کرد.

وی افزود: با همکاری آتش نشانی تمامی نواقص شناسایی شد و به دستور و همکاری دادستان طی نامه نگاری اداری به مالکین و ذی نفعان اطلاع رسانی شد تا نسبت به رفع موارد مخاطره انگیز ایمنی اقدام کنند.

آبادیان خاطر نشان کرد: پس از رفع مشکلات حقوقی و بازدیدهای مکرر اعضای شورای شهر، مدیران شهری و مجریان حقوقی، با صدور دستور نقشه و معرفی شرکت متولی از سوی مالکین، ایمن‌سازی این دو ساختمان آغاز شد.

وی هم چنین در ادامه به روند ایمن سازی ساختمان تجاری 201 در ناحیه 3 منطقه11 اشاره کرد و گفت: با همکاری مالکین، مخاطرات سازه این ساختمان رفع شد و نسبت به نگهداری و استاندارد سازی سیستم های هشدار در این مجموعه اقدام شد..

شهردار منطقه11 تهران با اشاره به وضعیت ساختمان آلومینیوم در ناحیه1 این منطقه گفت: تعویض سیستم برق رسانی ساختمان، استاندارد سازی آسانسورها و بالابرهای مخصوص اجناس و استحکام کلی ساختمان بر اساس استانداردهای مشخص از جمله موارد مهمی بود که در ایمن سازی این ساختمان لحاظ شد.

وی خاطرنشان کرد: ایمن سازی 12 ساختمان دیگر با کاربری درمانی، تجاری، فرهنگی و آموزشی در منطقه ۱۱ در دستور کار است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر