۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۹۵۸۹
مدیر پیش‌‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در مناطقی از شمال‌غرب و سواحل خزر، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و این شرایط تا پنج روز آینده در این مناطق حاکم است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و امروز بیان کرد: امروز و فردا در مناطقی از شمال‌غرب، ‌سواحل خزر و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های سمنان، البرز، تهران و قزوین، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و این شرایط تا پنج روز آینده در این مناطق حاکم است.

وی افزود: همچنین امروز و فردا در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز، تهران، قزوین و سمنان رشد ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب و ارتفاعات کرمان همچنین استان‌‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در همین مدت در شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک حاکم است.

ضیائیان اضافه کرد: از فردا تا چهارشنبه 25 تیر دریای عمان و تنگه هرمز مواج  خواهد بود.

وی اظهار کرد:‌ روز آینده اهواز با بیشینه دمای 48 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد و اردبیل با کمینه دمای 14 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

مدیر پیش‌‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران امروز نیمه‌ابری جهت باد جنوب شرقی، سرعت باد 18 کیلومتر بر ساعت است، دید افقی امروز در پایتخت بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 22 درصد است.

ضیائیان ادامه داد: روز آینده آسمان تهران نیمه ابری تا ابری گاهی افزایش باد با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 35 و 25 درجه خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر