۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۵۹۵۸۵
عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد نسبت به استفاده نکردن شهرداری از بودجه‌های غیرنقدی گفت:‌شهرداری مجوز انجام تهاتر به مدیران شهری را داده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در صحن شورای شهر تهران درباره درآمدهای غیرنقد شهرداری اظهار داشت: امسال در صورتی که مبحث کرونا را کنار بگذاریم عدد مطلق درآمد شهرداری میلیاردها تومان کمتر از سال قبل است و اگر به این مسأله و واقعیت توجه نکنیم به مشکل خواهیم خورد.

وی ضمن انتقاد از استفاده نکردن بودجه‌های غیرنقد در شهرداری تهران گفت: مصوبات خوبی در این زمینه در شورای شهر تصویب شده ولی متأسفانه توسط شهرداری اجرا نشده است.

این عضو شورای شهر تهران گفت:‌پروژه‌های متعددی در پایتخت وجود دارد که می‌توان زمینه تهاتر از طریق آن فراهم کرد و من به مناف هاشمی معاون شهردار گفته‌ام که به غیر از اختیارات گذشته که به شما داده‌ایم 3 هزار میلیارد نیز مجوز داده شده که از پروژه‌های نیمه تمام جهت تأمین اعتبارات در حوزه حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

میرلوحی گفت: ماه چهارم سال در حال به اتمام رسیدن است و مشکلات کرونا از یک طرف و پیگیری نشدن اختیارات توسط شهرداری از طرف دیگر باعث معطل ماندن اجرای برنامه‌ها شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر