۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۹۵۷۴
فرماندار چالدران گفت: در پی بارش شدید باران طی روز گذشته و جاری شدن سیلاب در این شهرستان ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف به خصوص کشاورزی وارد شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر،حسن محمدزاده با بیان اینکه بر اثر جاری شدن سیلاب روز گذشته خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم افزود: وقوع این حادثه موجب خسارات مالی به بیش از ۱۰۰ هکتار از اراضی سه روستای این شهرستان شد.

فرماندار چالدران روستاهای سعدل، تازه کند و زاویه سلفی را از روستاهای خسارت دیده بخش کشاورزی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: جزئیات دقیق این خسارات در دست بررسی است.

روز گذشته بارش شدید باران موجب بروز سیلاب در شهرستان‌های سلماس، ماکو و چالدران شد.

در شهرستان ماکو در منطقه عشایر نشین بورالان بروز سیلاب خسارات جدی به بخش عشایری وارد کرد که هنوز گزارش دقیقی از میزان خسارات مشخص نشده و خسارات توسط تیم‌های ارزیاب مدیریت بحران در دست بررسی است.

در سلماس نیز بر اثر بارش باران و سیلاب اراضی کشاورزی چهار روستای گله رش علیا و سفلی، هشتراک و گریکان از توابع بخش کوهسار شهرستان سلماس دچار خسارت شدند.

در این حادثه منازل روستایی آسیب ندید و تنها دو منزل در روستای گریکان و هشتراک دچار آبگرفتگی شدند.

روز گذشته بارش سیل آسای باران در مناطق شمال استان آغاز شده و امروز نیز هواشناسی نسبت به تداوم بارش و احتمال سیلاب هشدار داده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر