۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۹۵۴۵
رئیس مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل
رئیس مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارتی پدافند غیرعامل در دو سطح تخصصی و عمومی خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایسکانیوز ،عبدالله نیک‌پور، درباره برگزاری دوره‌های تخصصی مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل اظهار کرد: با رایزنی‌های فنی و اجرایی که با قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیر عامل کشور صورت گرفته است و با همکاری لاله فرهنگ‌متین مجری برنامه علمی پدافند غیرعامل واحد تهران شمال و لیدا سلیمی رئیس مجتمع آزمایشگاهی تهران شمال دوره پدافند غیرعامل در راستای ارتقای سطح علمی-مهارتی در حوزه تهدیدات ایمنی و امنیتی آزمایشگاه برگزار می‌شود. 

وی افزود: این دوره مهارتی با محوریت آموزش متخصصان و کارشناسان حوزه آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال پیش‌بینی شده است. دوره­‌ها در دو سطح عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل برگزار می‌شود. 

رئیس مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال بیان کرد: بسته به تعداد ثبت‌نام کنندگان در سطوح مختلف، برگزاری دوره‌ها می‌تواند در سه شکل حضوری، نیمه حضوری و مجازی برگزار شود. اگر تعداد ثبت‌نامی‌ها به‌ویژه از سوی ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی بالا باشد، برگزاری دوره به‌صورت مجازی پیگیری می‌شود. 

نیک‌پور با اشاره به اهتمام ویژه دانشگاه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قانون فاصله‌گذاری عنوان کرد: دوره‌های ثبت‌نام شده با تعداد نفرات پایین به شکل حضوری و نیمه‌حضوری برگزار می‌شود. متقاضیان از ضدعفونی و رعایت اصول بهداشتی در محل برگزاری دوره‌ها اطمینان کافی داشته باشند. 

وی ادامه داد: برای شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره­های عمومی و تخصصی گواهینامه ملی سازمان پدافند غیرعامل صادر می‌شود، همچنین دارندگان این گواهینامه می­توانند با گذراندن دوره­‌های تکمیلی تربیت مربی به عنوان مدرس و مربی در مدرسه عالی و سازمان پدافند غیرعامل همکاری کنند. رئیس مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال خاطرنشان کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از این دوره‌­ها می‌توانند با ارسال پیامک از طریق شبکه اجتماعی بله و واتس‌آپ به شماره همراه 09122385237 و یا ارسال پیام به پست الکترونیک h.nikpour@yahoo.comاقدام کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر