۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۹۵۲۳
سمینار یک روزه "پدافند غیرعامل زیستی" مردادماه 1399 در رشت برگزار می‌شود.
به منظور بررسی وضعیت تهدیدات غیرعامل زیستی در منطقه گیلان و رویکردها و استراتژی های مواجهه با آنها، سمینار علمی "پدافند غیر عامل زیستی" با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و دانشگاه گیلان روز چهارشنبه 29 مرداد 1399 در مکان دانشگاه گیلان، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، سالن همایش های حکمت برگزار می شود.

محورهای اصلی سمینار پدافند غیر عامل زیستی شامل: کارآمدی نظام سلامت و نقش آن در پیشگیری و کاهش تهدیدات زیستی (با تأکید بر بیماری کووید 19) و روش های محدود سازی گسترش این ویروس در 6 ماهه دوم سال 99 بعنوان مهمترین تهدید زیستی، وضعیت شیوع بیماری های مشترک و غیر مشترک انسان، دام و طیور در کشور/گیلان و تهدیدات محتمل زیستی آنها و روش های مواجهه با آنها، مهمترین مخاطرات منجر به تهدید زیستی در کشور/گیلان در حوزه حفاظت محیط زیست، آب آشامیدنی و منابع طبیعی و ... است.

از کلیه محققین، اساتید و کارشناسان آشنا با موضوع مذکور دعوت می شود مقالات خود را حداکثر تا تاریخ 10 مرداد 99 به دبیرخانه سمینار به آدرس: pdafandzisti@guilan.ac.ir ارسال کنند.

لازم به ذکر است: علاقمندان جهت دریافت راهنمای تهیه مقاله می توانند به آدرس https://guilan.ac.ir/article/2668167 مراجعه نمایند. مقالات منتخب بصورت سخنرانی و پوستر ارایه خواهند شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر