۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۹۴۶۶
گروه استان‌ها ـ فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی و فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، بر تقویت مرزها و تعامل سازنده بین دو نیرو تأکید کردند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه سفر به استان سیستان و بلوچستان با سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران دیدار و گفت و گو کرد.

سردار گودرزی در این دیدار با تأکید بر اینکه مرزهای جنوب شرق کشور نیازمند تجهیز و تقویت است، گفت: تعامل بین سپاه و مرزبانی در این منطقه، موجب امنیت پایدار مرزها می‌شود که ضروری است این تعامل بیش از پیش ارتقاء یابد.

فرمانده مرزبانی ناجا تأکید کرد: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر، اشرار مسلح و گروهک‌های تروریستی اهتمام ویژه دارند و با هرگونه ناامنی در مرزهای جنوب شرق کشور برخورد خواهند کرد.

عملکرد مطلوب مرزبانان در منطقه جنوب شرق کشور

سردار ‌محمد پاکپور‌ فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز در این دیدار، امنیت مرزهای جنوب شرق کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مرزبانان اولین سنگر دفاعی نظام در مرزها هستند و بحمدالله مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود عملکرد قابل قبولی را ارائه کردند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تأکید بر لزوم تقویت مرزها افزود: تعامل سازنده بین سپاه پاسداران و مرزبانی در مناطق مرزی، امنیت و احساس امنیت را برای عموم مردم و مرزنشینان دو چندان می‌کند و از طرفی لرزه بر اندام معاندان و گروهک‌‌های تروریستی در نواحی پیرامونی مرزها می‌اندازد.‌
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر