۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۹۴۶۲
معاون عملیات سپاه هرمزگان گفت: رزمایش پدافند زیستی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با مشارکت سپاه امام سجاد و نواحی حوزه و پایگاه‌های بسیج سراسر استان برگزار می‌شود.
به گزارش پایداری ملی و به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد استان هرمزگان، سرهنگ علی پهلوانی اظهار داشت: این رزمایش در راستای اقدامات پیشگیرانه و رفع آلودگی محیطی هدفمند و مؤثر در مقابله با ویروس کرونا و تأمین سلامت جامعه شهری و شهروندان‌ و جلوگیری از تردد غیرضرور مردم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت هم افزایی و بهره مندی از کلیه ظرفیت‌ها در مقابله با ویروس کرونا، افزود: با توجه به وسعت منطقه و همچنین وجود مراکز درمانی و اداری در منطقه که افزایش تردد شهروندان را موجب شده است و با برگزاری این رزمایش عملیات ضدعفونی معابر به صورت گسترده‌تر و منسجم‌تر انجام می‌شود. 

معاون عملیات سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: در این رزمایش ضمن اطلاع‌رسانی به مردم از تردد غیرضروری و عدم حضور در پارک‌ها و سواحل ماسک بین محلات به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌شود. 

وی تصریح کرد: برنامه بعد از نماز مغرب و عشاء در کلیه پایگاه‌ها بسیج حوزه نواحی سراسر استان جهت رفع آلودگی از اماکن و معابر و توزیع ماسک بین مردم آغاز و در ادامه بسیجیان تیم‌های گشت رضویون اقدام به گشت زنی در محلات خواهند کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر