۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۹۴۳۴
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: مأموریت پدافند هوایی در زمان جنگ و صلح، تفاوتی ندارد و توقف‌ناپذیر است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در فردو بازدید کرد.

وی در جمع کارکنان این یگان ضمن عرض تبریک ولادت امام علی بن موسی الرضا(ع) گفت: باعث افتخار است که شما سربازان و خدمتگزاران به امنیت کشور، در شهری خدمت می‌کنید که شهر اهل بیت(ع) است و در جوار حرم خواهر امام رئوف امام رضا (ع) مشغول به انجام وظیفه هستید و از حریم حرم حضرت معصومه (س) دفاع می‌کنید.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ما سربازان را فرزندان خود می‌دانیم و سعی می‌کنیم محیطی آرام و بدون دغدغه برای خدمت آن‌ها فراهم کنیم تا پس از اتمام دوران سربازی، سفیران خوبی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران باشند.

امیر صباحی فرد با اشاره به مأموریت خطیر پدافند هوایی در دفاع از آسمان کشور ادامه داد: نیروی پدافند هوایی با پوشش کامل فضای آسمان کشور جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری به‌صورت ۲۴ ساعته این فضا را رصد و کنترل می‌کند.

وی تصریح کرد: مأموریت پدافند هوایی در زمان جنگ و صلح تفاوتی ندارد و توقف‌ناپذیر است و مسئولیت مهم حراست از دستاوردهای ارزشمند کشور در حوزه‌های مختلف بر عهده کارکنان غیور پدافند است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر